CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 21, 2008

Karnival KRK Daerah Pasir Gudang 2008 di SMK Tmn Daya

En Radzif sedang memberi ucapan



En Rashid sedang beri ucapan


Athisa, pelajar 1RK2 dari SMKTJJ1 dengan lagu Bahtera Merdeka






Perlawanan petanque antara SMK PG dengan SMK TJJ1. Namun pengalaman memberi kelebihan kepada SMK PG kerana berjaya mengalahkan pasukan SMK TJJ1 yang masih belum mahir dengan permainan ini. Yang pasti, andai permainan ini dipertandingkan tahun hadapan dan andai pengetua sekolah berjaya mendapatkan sumbangan atau memberi kebenaran kepada pihak koperasi untuk membeli alatan permainan ini , sudah pasti pasukan SMK TJJ1 akan memberi saingan yang ultra hebat kepada sekolah-sekolah lain.












Alhamdullillah, akhirnya Karnival KRK daerah Pasir Gudang 2008, telah selamat ditutup rasmi dalam satu majlis yang tidak kurang meriahnya di SMK Taman Daya pada 18 Oktober (Sabtu) yang lalu.

Ketika menyampaikan kata-kata aluan, Ucapan tahniah dan terima kasih daripada En. Rashid selaku Pengerusi dan En Radzif, PKM dari PPD PG turut diakui semua pihak, begitu juga dari saya secara peribadi.

Rasa bangga menjadi sebahagian yang terlibat walau diri masih baru dan masih belajar selok belok mengendalikan apa-apa acara.
Rasa rendah diri dan sedikit terguris ketika mendapat kritikan pedas dari seorang guru yang turut mengajar krk sekolah saya sebaik selesai kelima-lima pertandingan yang diadakan di sekolah saya, akhirnya terubat dengan 2 kemenangan tempat kedua oleh wakil nyanyian solo perempuan dan petanque.

Kepada Cikgu Ayu, terima kasih atas kerjasama yang diberikan. Cikgu Ayu tegas orangnya, namun dalam berapa aspek yang lain, Cikgu Ayu is actually a very helpful person. Thank you Cikgu Ayu.




















































0 comments: